wtorek, 22 lipca 2014

Tag: Mój pierwszy raz

Część wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do was z moim pierwszym tagiem a mino wicie moje wszystkie pierwsze razy.
1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Nie mam jak rozmawiać z moją pierwszą miłością bo jej nigdy nie miałam.
 
2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.
 Gdy miałam jakieś 7 lat tata pozwolił wypić mi piankę z piwa, ale nie wiem czy to się liczy

3. Jak była twoja pierwsza praca?
Nie wiem czy malowanie paznokci mojej cioci za pieniądze się liczy. 
 


4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
To była dziewczyna z Twittera. Życzyła mi wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń itd:)

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Sądzę, że o mojej przyjaciółce Wiktorii
 
6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Nigdy nie leciałam samolotem.

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Mój tata

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Gdy się obudziłam od razu weszłam na Twittera ( tak jestem uzależniona) 
 


10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Nie pamiętam

11. Pierwsza złamana kość.
Nigdy nie złamałam żadnej kości

12. Pierwszy piercing.
W uszach. Miałam chyba 5 lat. Bałam się okropnie, ale mama powiedziała że na święta Bożego Narodzenia mam mieć przekute uszy.

 

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Wielka Brytania:)
 
14. Pierwszy film, który pamiętasz.
Chyba "Gdzie jest nemo"
 
15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Nigdy nie miałam dzienniczka, ale taką słowną uwagę to dostałam chyba od mojej wychowawczynie w klasie 3 za gadanie na lekcji:)
 
Mam nadzieje, że zbytnio was nie zanudziłam. Zapraszam do komentowania i obserwowania:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz