poniedziałek, 18 sierpnia 2014

TAG: 15 dziwnych pytań

Cześć kochani!
Na wstępie chciała bym was bardzo przeprosić za tak długą nieobecność ale wyjechałam w dość niespodziewaną podróż i tak to wyszło.

Przejdźmy do pytań!

1. Czy masz jakieś przezwisko , którego używa tylko twoja rodzina?
 Nie nie mam.
2. Czy masz jakieś dziwne nawyki ?
Często się powtarzam.
3. Czy masz jakieś dziwne fobie ?
Panicznie boję się robaków, pająków.







 4. Jaką piosenkę uwielbiasz i śpiewasz potajemnie , kiedy jesteś sama ?
Ariana Grande- Break Free ft. Zedd


5. Co Cię najbardziej irytuję ?
Gdy ktoś mnie obgaduje centralnie za moimi plecami i myśli, że tego nie słyszę. Irytuje mnie także ocenianie kogoś po wyglądzie.



6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki ?
Przygryzam wargę gdy się denerwuję.

 7. Po której stronie łóżka śpisz ?
Śpię na samym środku
 8. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał ?
Nie pamiętam.
 9. Jaki napój zazwyczaj zamawiasz w Starbucks ?
Frappucino truskawkowe lub karmelowe
10.Jaką urodową zasadę wyznajesz , a się do niej nie stosujesz ?
Do każdej mojej zasady się stosuje.
 11.W którą stronę odwracasz twarz w trakcie prysznica ?
Sądzę, że w prawą ale nie jestem pewna, na ogół nie zwracam an to uwagi.
 12.Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne ?
Myśle, że nie mam takich zdolności.
13.Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i mimo wszystko je jesz ?
Nie wiem, może cukierki?
 14.Czy masz jakieś swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie , które wziąć powtarzasz ?
Nie wiem czy powtarzam je tak często, ale moi znajomi mówią, że to strasznie dziwne i nie ma czegoś takiego. Ja używam wyrażenia "mniej więcej".
 15.W czym śpisz ?
W za dużej męskiej koszulce i majtkach albo spodenkach




Dziękuję za uwagę i zachęcam do komentowania:)

1 komentarz: