piątek, 8 sierpnia 2014

TAG: Common White Girl

1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Myślę, że Frappucino truskawkowe.
2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Razem z ubraniem, makijażem, umyciem, zjedzeniem śniadania to około godziny dwadzieścia.
3. Ile "samojebek" robisz sobie dziennie?
Tylko czasami, ale gdy już robię selfie to napstrykam ich tyle że potem nie mam siły ich wszystkich usuwać.
4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Zależy. Jeżeli np w bluzce chodziłam jednego dnia około godziny to spokojnie mogę ją założyć następnego dnia, ale jeżeli chodziłam w niej cały dzień to od razu idzie do prania.
5. Instagram, tweeter czy tumblr?
Na ogół używam tylko tweeter'a i instagrama. Mam też Tumblr'a ale bardzo rzadko coś na niego wstawiam.
6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Sądzę, że Walkiria.
7. Czy jesteś shopoholiczką?
Zdecydowanie tak.
8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Tak .
9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Nie zawsze, ale często.
10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Tak. Jestem już tak uzależniona, że nawet jak wynoszę śmieci to muszę mieć przynajmniej tusz na rzęsach.
11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Miałam średnią 3.9
12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nie. Na ogół gdy siedzę w domu to wyglądam jak niechluj.

5 komentarzy:

  1. Jesteśmy do siebie podobne:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałaś o wspólną obserwację :) pewnie, zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwujesz jako kto? bo znaleźć nie mogę

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowy post:)

    nowy adres boga - little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń