sobota, 19 lipca 2014

Let's get started

Cześć wszystkim, witam was na moim nowym blogu. Mam nadzieje, że po przeczytaniu tego posta zostaniecie tutaj na dłużej. Chcę wam powiedzieć, żę to nie jest mój pierwszy blog. Chcę wspomnieć o tym od razu, żeby nie było niejasności później. Dobra to teraz może troche o mnie!


Mam na imię Zuzia. Mam 15 lat. Interesuję się sztuką, modą, muzyką (tylko słuchaniem) i podróżowaniem. W przyszłości chciałabym przeprowadzić się do Londynu bądź Nowego Yorku. Moim wymarzonym zawodem jest dekoratorka wnętrz. Marzę o pojechaniu na koncert One Direction, 5sos i Demi Lovato. Pragnę ich spotkać i powiedzieć im ile dla mnie znaczą. Jak się domyślacie jestem Directioner, 5sosfam, Lovatic, ale słucham także Justina Biebera, Cher Lloyd, Little Mix, Eda Sheerana, Taylor Swift, Seleny Gomez, Rihanny i wielu, wielu innych.

Zdjęcie wzięte ze strony weheartit.com
Wiem, że ten post nie jest jakoś strasznie interesujący ale chciałam wam przybliżyć moją osobę.
Już kończąc, mam nadzieję że choć trochę was zaciekawiłam i zapraszam do komentowania i obserwowania :)

6 komentarzy:

  1. Ja też w przyszłości chciałabym się przeprowadzić do Londynu, a w Nowym Yorku nie byłam, więc nie wiem jak tam jest, ale zapewnie też cudownie^^ Powodzenia w blogowaniu ;3
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna szata graficzna bloga <3 :-) może obserwacja? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie te czeka Londyn :D
    Podoba mi się strasznie wygląd bloga :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga xx

    OdpowiedzUsuń