niedziela, 20 lipca 2014

Pamiętnik

Cześć wszystkim!
Na początku chciałabym podziękować za tak liczne wejścia i za komentarze. Nawet nie wiecie jaka szczęśliwa jestem.


Wiem, że rzecz o której chce napisać była modna w podstawówce, ale gdy znalazłam mój stary pamiętnik nie mogłam się powstrzymać przed napisaniem wam o tym. Pamietnik w którym wpisywały się osoby z klasy, nauczyciele, rodzina. Znalazłam go wczoraj późnym wieczorem i przepadłam. Pamiętnik pochłonął mnie jak dobra książka. Miło było powspominać osoby z którymi teraz niestety nie mam tak dobrego kontaktu co kiedyś. Faktycznie nie które wpisy są ściągnięte z internetu albo po prostu oklepane, ale i tak na mojej twarzy zagościł wielki uśmiech.

Pierwszy wpis był od mojego taty a brzmiał on
Dla Kochanej córci
Żebyś szczęście zawsze miała,
by cię forsa nie omijała.
Lato w sercu niech zagości
bo bo nie zabraknie Ci miłości
(rodzicielskiej)
Tata 
Ten wierszyk akurat wymyślił sam nie ma niestety daty ale wydaje mi się, że jakoś miałam w tedy 9 lat.
Następny jest od mojej mamy i ten chyba z skądś wzieła, ale nie jestem pewna.
-Ku pamięci-
Jesienne wichry szumią nad lasem
W ludzkich źrenicach błyszczą łzy
Dla naszej Polski-ozdobą i kwiatem
Bądź Zuzanko Ty.
Na wieczną pamiątkę 
kochanej córce wpisała się
-mama-
dn.27.12.2007
Zdecydowanie czas szybko mija. Gdy teraz przypominam sobie jaka byłam gdy miała 8 lat to śmiać mi się chce. kiedyś myślałam, że pójdę do liceum do mojego miasta. Na studia też. Później znajdę tutaj pracę i będę żyć spokojnym, normalnym życiem z mężem i dziećmi. Tym czasem marzę o szkole plastycznej w Warszawie. przeprowadzce do Londynu. Chaotycznym życiu. Od tamtego czasu moje poglądy strasznie się zmieniły.
Następny wpis jest od mojej koleżanki Oli z którą teraz się niestety nie komunikuję. Mimo, że przeprowadziła się zaledwie na inną ulice to i tak nasz kontakt się niestety urwał:(
Ku pamięci
Mieszkasz pod numerem40. A tam często
dzwonią dzieci, bo z tobą chcą się pobawić w 
łapanie chmur na niebie. A te chmury to marzenia,
o których często marzysz. One wszystkie, wszyściuteńkie
spełnią się, na pewno. (Jeśli złapiesz je)
Koleżance Zuzi- Ola
dn.10.05.09
Bardzo doceniam ten wpis ponieważ ten wierszyk pisała sama gdy miała zaledwie 9 lat. Zaraz obok, na drugiej kartce jest rysunek kwiatka, motylka, słońca i chmur.

Następny wpis jest od mojej dawnej przyjaciółki Wiktorii. Teraz tylko troche ze sobą rozmawiamy. 
Na trzech kartkach jest pełno brokatu i są naklejeni Troy i Gabriella z High School Musical.
Ku pamięci
Jednych łączy miłość. Drugich
 służba wojskowa. A nas z sobą łączy 
szkoła podstawowa!!! 
Dla kochanej przyjaciółki Zuzi 
wpisała się Wiktoria

To są tylko cztery wpisy mam ich znacznie więcej ale nie chce was zanudzać. Uwierzcie mi czasami miło jest tak powspominać. Myślę, że podstawówka nie była najlepszym okresem w moim życiu, ale fajnie jest przypomnieć sobie relacje, która kiedyś mnie łączyła z ludźmi, z którymi teraz praktycznie nie rozmawiam;)
 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętnik jest jak dobra książka. Zabiera cię w przeszłość i możesz przeżywać wszystko od początku.
    Ily xx

    OdpowiedzUsuń