wtorek, 26 sierpnia 2014

Rzeczy które kocham

Cześć kochani!
Niestety znowu nie było mnie tak długo ponieważ ZNOWU miałam niespodziewany wyjazd i niezbyt miałam dostęp do bloga:(
Wracając do tematu.Dzisiaj przychodzę do was z rzeczami, które kocham. Nie wiem po co wam to piszę bo już możecie zobaczyć temat posta,ale nie ważne.
Pierwszą rzeczą jaką kocham jest Londyn

Nie wiem dlaczego, ale po prostu kocham to miasto. 
Następnie jest czekolada



















Wszystko co czekoladowe jest moje ukochane. Ostatnio mam taką fazę na czekoladę, że aż ahhh...



Internet
















Przyznaję się. Jestem uzależniona.


Telefon


Kolejne uzależnienie.


Muzyka

Tylko i wyłącznie słuchać. Ja nie śpiewam ani nie gram na żadnym instrumencie. Mogło by to zagrażać życiu całej ludzkości.
Oczywiście One Direction, 5Seconds Of Summer i Demi Lovato. ostatnio także nie może żyć bez Eda Sheerana



































Przyjaciele

 Rysowanie

To chyba wszystkie rzeczy, które kocham:) 
Mam wielką nadzieję, że was nie zanudziłam. Zachęcam do komentowania i do zobaczenia w następnym poście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz